۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 902393

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: ما شعارمان این است که اگر کسی در برابر امنیت جامعه اسلحه کشید، آن فرد و سازمان تنها حقش این است که در کنار اسلحه‌اش، جنازه اش قرار بگیرد.

سردار رادان: عبور از پلیس به راحتی نیست

سردار احمدرضا رادان، امروز در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه ها، اظهار کرد: رابطه بین پلیس و خبرنگاران، مستقیم، معنادار و پر رمز و راز بوده و خواهد بود؛ ما و رسانه در ماموریت یک وظیفه مشخص داریم و آن رساندن واقعیت و حقیقت موضوع است.

وی ادامه داد: اقدام بدون اعلام، کم نتیجه است و باید حقیقت را آنطور که هست اعلام کرد که اصل موضوع این است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: روزهای سخت در گذر تاریخ وقتی به خاطره تبدیل می‌شود، شیرین می شود، همراهی ما با شهدا در روزهای سخت جبهه بود، اما امروز برایمان شیرین است.

سردار رادان تاکید کرد: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند و پل ارتباطی بین مسئولان و مردم محسوب می شوند و لازم است برای این امر کوشا بود.

وی افزود: خبرنگار با عشق و علاقه کار را آغاز می کند و وقتی شروع کرد، لازمه آن دقت و هوشمندی است و در ادامه نیاز به عنصر تلاش دارد.

فرمانده انتظامی کل کشور بیان کرد: باید یک خبرنگار از سیاست زدگی دوری کند تا عمل صالح و صادقی انجام دهد به افکار ارائه دهد، ما و رسانه ٢ بال در کنار هم هستیم چرا که در کنار یکدیگر می‌توانیم افکار عمومی را آنطور که هست، پرورش بدهیم.

سردار رادان ادامه داد: نشانه جنگ نرم از نشانه های جنگ سخت پیچیده‌تر است و باید آن را مورد توجه قرار داد، باید بتوان حقیقت را در مقابل یک دیکتاتور در ذهن مخاطب درست جلوه دهیم؛ نقش رسانه و پلیس در این صورت خودش را خوب نشان می دهد.

وی اظهار کرد: ما شعارمان این است که اگر کسی در برابر امنیت جامعه اسلحه کشید، آن فرد و سازمان تنها حقش این است که در کنار اسلحه‌اش، جنازه اش قرار بگیرد. مگر می شود با تروریست به صورت تعارفی صحبت کرد؟ جواب تروریست حمله است.

سردار رادان خاطرنشان کرد: فتنه ٨٨ را که فراموش نکردید؟ یکی از آموزش های آن ها عبور از پلیس بود، عبور به این راحتی‌ها نیست و اصلا نمی گذاریم چنین اتفاقی رقم بخورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.